Reklamácia a vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru

Zakúpili ste batoh, peračník či inú školskú pomôcku, ale potrebujete inú veľkosť, farbu alebo model? Alebo ste sa jednoducho rozhodli inak? Odstúpenie od kúpnej zmluvy je jednoduché! Nižšie nájdete stručný návod:

  • Vyplňte vytlačený formulár na vrátenie tovaru. Prosím, vyplňte rovnaké údaje, na ktoré bola vytvorená objednávka, aj keď vraciate tovar napríklad za iného člena rodiny.
  • Tovar zašlite s vyplneným formulárom ľubovoľným dopravcom na adresu:

           OXYBAG, VGP Park Hala 1, Stará pošta 1026, 664 61 Rajhrad Česká republika


Pozn.: Nemáte doma tlačiareň? Vyplňte formulár a pošlite ho na e-mail reklamace@kartonpp.cz.  K vracanému tovaru priložte na papieri veľkosti A5 napísané údaje na identifikáciu objednávky – meno a priezvisko, číslo objednávky, e-mail a tel. číslo, aby sme vás mohli kontaktovať a vyriešiť vrátenie tovaru k obojstrannej spokojnosti.

Podmienky vrátenia tovaru:

  • Nepoškodený a nenosený batoh
  • Originálny a nepoškodený obal
  • Doklad o kúpe tovaru alebo číslo objednávky
  • Vyplnený formulár na vrátenie tovaru
  • Tovar musí byť vrátený do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy
  • Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu

Reklamácia

Objavila sa na produkte v záručnej dobe (24 mesiacov) nejaká vada? Reklamáciu môžete uskutočniť týmto spôsobom:

Vyplňte reklamačný protokol  a pošlite fotografie poškodenia na e-mail reklamace@kartonpp.cz, kolegyňa vyhodnotí stav závady a bude vás informovať o ďalšom postupe.

V prípade, že je po posúdení reklamácia uznaná, postupujeme nasledovne:

  1. Výmena produktu za nový
  2. V prípade, že produkt už nemáme, vrátime vám peniaze na účet

Potrebujete poradiť s výberom, objednávkou alebo vrátením tovaru?

Zavolajte nám v pracovné dni od 9:00 do 15:00 na telefónne číslo +420 604 248 970.
Náš tím je tu, aby vám pomohol!